УкраїнськаРусский
Головна Пейнтбол Сценарії ігри пейнтбол

Сценарії ігри пейнтбол

Пропонуємо до вашої уваги декілька сценаріїв проведення ігри у пейнтбол.

Утримання форту.

ImageГравці діляться на дві рівні команди. Гра починаються в рівновіддалених пунктах (базах) в області поля від загальної мети (міст, бункер, і так далі) Кожна команда намагатиметься захоплювати і утримати мету в перебігу обумовленого часу (наприклад 5 -10 хвилин). Уражений гравець повертається на свою стартову базу, де з нього стирають поразку і він входить в гру знову. На стартовій базі дозволено заправляти кулі.

Захоплення форту.

ImageГравці діляться на дві команди. Одна, з меншою кількістю чоловік але, як правило, з досвідченішими гравцями і великою кількістю куль, займає оборонну позицію в зміцненні (форте). Друга, з великою кількістю гравців, намагається захопити форт або заздалегідь обумовлену мету біля зміцнення (підняття прапора своєї команди, розмінування бомби, порятунок заручників, або т.п.) за певний час (10-15 мін) Уражені покидають поле бою до кінця гри (як варіант, вступають назад в гру тільки гравці нападаючої команди, відсидівши 3-5 мин. на базі.

Top Gun.

При цьому варіанті учасники розподіляються по всьому полю і починається "війна всіх проти всіх". Завдання даного варіанту гри - якомога довше протриматися на полі і не бути "убитим". Переможцеві привласнюється звання "Top Gun"

"Top Gan" з прапором.

Ті ж умови, що і для звичайного сценарію, проте додаються прапори, які розташовуються в різних частинах поля. Завдання гравців не тільки уразити максимальну кількість гравців, але і зібрати більше прапорів. Можна відбирати прапори у уражених гравців.

Класичне усунення (стінка на стінку).

Основний класичний сценарій. Гравці розподіляються на рівні по силі команди (береться до уваги маркер, досвід, і т.д) і вражають кожного в протилежній команді. Уражені гравці покидають поле до кінця гри, заправка кулями і стислим газом під час гри заборонені, але дозволена передача куль один одному під час гри. Варіант "Санітар". В кожній команді присутні 1-3 санітари. Коли гравець уражений, він повинен залишитися на місці поразка і може тільки звати санітара, поки санітар не прибуде і не зітре поразку, щоб відродити їх. "Пораненим" гравцям забороняється стріляти. Санітар не може вилікувати сам себе. Перемогла вважається та команда, в якій уцілів хоч би один гравець.

Президент.

Гравці розділяються на дві команди (снайпери і захисники Президента), створюючи невелику перевагу в команді тієї, що захищає Президента. Визначається орієнтир, якого Президент повинен досягти, щоб перемогти. Якщо снайпери вбивають Президента, вони перемагають. Якщо захисники вбивають всіх снайперів або Президент досягає встановленого орієнтиру, вони перемагають. Президент повинен бути роззброєний або легко озброєний (пістолет з 10 шариками,1 раната), але повинен обов&'зково носити захисну маску. Так само президент може брати зброю будь-яких захисників, яких уразили.

Конвой.

Дві команди. Завдання першої пройти по маршруту і вижити. Співвідношення 5 до 3.

Партизани.

Декілька чоловік йдуть в ліс і маскуються. Завдання останніх (більшості) - знайти і "знешкоджувати" що сховалися.

Хижаки.

Чотири "хижаки" ховаються в лісі, а решта гравців команди повинна їх знайти. Якщо "хижака" вражають, він вибуває з гри. Але якщо "хижак" вражає "здобич", то вона стає новим "хижаком". Таким чином, якщо мета гри для "хижаків" - збільшити свою кількість, то для "здобичі" - уразити всіх "хижаків".

Руйнування моста.

ImageПотрібно визначити міст, дорогу, річку, або інший орієнтир, який повинен бути "мостом". Також потрібно визначити невеликий об'єкт (коробку з під куль) як "бомбу". Команда терористів намагається отримувати цей об'єкт і доставити його до "моста", тоді як інша команда (спецназ) намагається запобігти захопленню "бомби", а якщо не вийшло - підрив "моста". Якщо кур'єр (гравець несе "бомбу") вмирає, він повинен залишити її на місці де його уразили. Якщо захисники моста оволодівають бомбою і знешкоджують її (відносять на стартову базу, інше заздалегідь обумовлене місце), вони перемагають.

Варіант "Камікадзе"

Bсе також як і в базовому варіанті, тільки не треба думати про бомбу. Кожен терорист є камікадзе. Якщо хоч би один з камікадзе доторкнеться до "моста" він вважається знищеним. Можлива невелика перевага на користь захисників.

Порятунок заручника.

Одна людина визначається (вибирається, призначається) як заручник. Одна команда (спецназ) намагається звільнити заручника, тоді як інша команда (терористи) намагається запобігти порятунку. Ця гра особливо хороша, якщо у вас є добре укріплена будівля для оборони і утримання заручника. Заручник може тікати, але в цьому випадку він може бути застрелений гравцями з команди терористів. Заручник, звичайно, не озброєний, але він зобов'язаний носити захисну маску. Гра закінчується, якщо заручник застрелений, або якщо спецназ звільняє заручника і доводить його до заздалегідь обумовленого місця (стартова база спецназу).

Санітар.

Розподілите гравців в команди. У кожній команді повинен бути один санітар для кожних семи чоловік в команді. Правила гри як в захоплення прапора. У даному сценарії поразка в руки і ноги вважаються як поранення. Три рани отримані перш, ніж ви вилікувані санітаром - ви вважаєтеся ураженими і покидаєте ігрове поле. Поразка в голову і тіло вважаються смертельними і не можуть бути вилікувані санітаром. Для того, щоб вилікувати "рану" санітар повинен стерти поразку. Ваша стартова база також може діяти як лікарня, але ви повинні залишатися на базі протягом заздалегідь обумовленого часу (20 секунд) і при цьому не відкриваючи вогонь. Якщо всі санітари усунені, тоді тільки лікарня може робити будь-яке загоєння. Санітари повинні бути не озброєні і носити пов'язку окремого кольору, щоб показати, що вони - санітари. Санітари не можуть виліковувати самі себе.

 
Поделиться с друзьями:
Опитування
Чи подобається Вам активний відпочинок?
 
Випадкове зображення
priroda_1.jpg

Яндекс.Метрика

Дом отдыха Уголек