УкраїнськаРусский
Головна Новини Кремінські новини Друга сесія

Друга сесія

Результати проведення другої навчальної сесії
«Маркетингові пропозиції в агротуристичній та органічній діяльності»
по проекту «Управління зеленим туризмом в регіоні - Українські Карпати та Станиця Луганська»
(25-28.09.09, м. Кремінна, елінг «Сосновий бір»)

Група учасників, яка була сформована за результатами проведеного відкритого конкурсу та 27-29.08.09р. пройшла навчання за першою навчальною сесією, була запрошена й на другу навчальну сесію в рамках проекту «Управління зеленим туризмом в регіоні». Сесія мала загальну назву «Маркетингові пропозиції в агротуристичній та органічній діяльності».
Нагадаємо, що згідно з робочим планом проекту «Управління зеленим туризмом в регіоні - Українські Карпати та Станиця Луганська» навчання складається з чотирьох частин:
1) з 27.08.09 по 29.08.09 - перша сесія;
2) з 25.09.09 по 27.09.09 - друга сесія;
3) з 26.10.09 по 30.10.09 - навчальний візит до м. Краків, Польща;
4) 17.11.09 - підсумкова конференція в м. Чернівці.

Проведення другої навчальної сесії відбувалося протягом 3-х днів з 25.09 по 27.09 2009 р., в м. Кремінна на базі відпочинку елінг «Сосновий бір». Для проведення другої сесії навчання до Луганської області прибули польські експерти Малопольского інституту місцевого розвитку (м. Краков) - Войцех Одзімек та Марек Криштофорський. Роботу було розпочато в 11-00 з привітального слова організаторів проведення даного навчання - керівників ГО «Агентство стійкого розвитку Луганського регіону" (м. Луганськ) та Малопольского інституту місцевого розвитку (м. Краков), організатори ще раз нагадали учасникам графік навчання в рамках проекту та регламент роботи на другу навчальну сесію.
Після привітального слова та обговорення всіх організаційних питань Войцех Одзімек передав слово експерту - Мареку Криштофорському. Друга навчальна сесія була присвячена органічним сільськогосподарським виробництвам. В перший день сесії було розглянуто тему «Консалтинг для органічного сільського господарства у Польщі», в другий день - «Маркетинг органічних продуктів», на третій день було розглянуто мету - «Тваринництво у екологічній системі сільськогосподарського виробництва».

В перший навчальний день консультанти розповіли о загальних основах консалтингової діяльності яка існує у Польщі, лекції цього дня складались з 5 частин:
1. Місце органічного сільського господарства в туристичній та сільськогосподарській діяльності - в рамках цієї теми консультанти розповіли які існують консалтингові послуги для сільських господарств в Польщі.
2. Природні засоби як важливий елемент органічного сільського господарства - відповідно до цієї лекції консультанти зазначили які процентні відношення займає лісне, мисливське та сільськогосподарські сфери та який процент населення зайнятий у роботі цих сфер.
3. Початки органічної діяльності - від чого починати? - під час викладання цієї частини учасникам розповіли про кроки які необхідно зробити для започаткування вироблення органічної продукції.
4. Застосування систем якості в агротуризмі (GMP - добра практика виробництва, GHP - Добра гігієнічна практика, HACCP) - ця тема зазначала які стандарти якості необхідно використовувати для ефективного розвитку агротуризму.
5. Консультаційні методи та інструменти, які використовуються в консультативній діяльності для агротуризму і сільського господарства - це була остання тема першого навчального дня в рамках якої консультанти розповіли про необхідність розвитку консалтингу в сільськогосподарській сфері, а також про види консалтингу та загальну організаційну структуру консультування, що існує в Польщі. Також в цьому розділі було пояснено які структури надають консультації та обговорено пріоритети в консалтинговій діяльності для сільських господарств.

Другий навчальний день було розпочато з вивчення теми - «Маркетинг органічних продуктів», яка складалась з тем:
1. Органічне сільське господарство -як нова гілка в аграрному виробництві - в рамках цієї теми було обговорено питання «Чи важко починати органічне виробництво?», а також шляхи виготовлення органічних продуктів та які переваги ведення органічного господарства.
2. Принципи ведення органічного господарства - тема була розкрита з точки зору того, які загальні принципи ведення органічного господарства, а також про те яка мотивація у споживача купляти органічні продукти та які характеристики мають органічні продукти.
3. Правові вимоги щодо органічних господарств - ця тема була орієнтована на те, яка правова база існує та які ставляться цілі правових регулювань цієї галузі.
4. Принципи стандартизації та сертифікації органічних господарств - в рамках цієї теми консультанти розповіли про стандарти, які треба придержуватись щоб виробляти органічну продукцію та про процедуру сертифікації за цими стандартами.
5. Органічне сільське господарство, як доповнення агротуристичної бізнес-пропозиції - ця тема була використана як консультаційна практика - тобто яким чином можна поєднувати виготовлення органічної продукції та ведення арго-туристичного бізнесу на одному господарстві або на одній території.

Третя частина другої навчальної сесії була присвячена безпосередньо органічним продуктам які виробляються в сфері тваринництва і складалася з наступних тем:
1. Ринок збуту органічного сільського господарства - в рамках цієї теми було розкрито яким чином необхідно організувати збут продукції та яка саме продукція користується попитом у споживача.
2. Світові тенденції у виробництві органічних харчових продуктів - в продовж першої теми тут більш детально були розкрити питання щодо існування груп органічних продуктів, популяризації органічної продукції в Світі.
3. Органічне сільське господарство як джерело доходів в сільських районах - в рамках цієї теми консультанти розповіли про те, як за допомогою вироблення органічної продукції можна сприяти розвитку сільських територій, а також виробляти додаткові вироби які будуть сприяти отриманню більшого прибутку (наприклад м'ясо - м'ясні вироби).
4. Використання органічних агро-продуктів, специфічне застосування продуктів органічного сільського господарства для здоров'я споживача - по цій темі учасникам розповіли про різницю між органічними та не органічними продуктами, та про їх характеристики. Чим органічні продукти корисні для споживання. А також про те, як вживання органічних продуктів може стати доброю профілактикою проти захворювань.
5. Способи дистрибуції органічних агро-продуктів - по даній тематиці було зроблено акцент на: основні умови ведення успішного господарства та на організацію дистрибуції в залежності від стратегії розвитку господарств.

Також, в рамках тематик третього дня Марек Криштофорський розповів багато цікавого безпосередньо про тваринництво, тобто які породи необхідно підбирати для розведення, яким характеристикам повинні відповідати приміщення для утримання худоби та випаси. Чому не можна використовувати антибіотики, а навпаки спеціально годувати худобу й тим самим робити профілактичні заходи.
Всім учасникам сесія була дуже цікава та доповнила знання, отримані протягом першої сесії. Всі зрозуміли, що розвиток органічного руху ефективно сприяє розвитку агротуризму.
Наступна зустріч учасників відбудеться протягом 25-30.10.09р., під час перебування в навчальному візиті до Республіки Польщі.

 

 
Поделиться с друзьями:
Опитування
Чи подобається Вам активний відпочинок?
 
Випадкове зображення
229.jpg

Яндекс.Метрика

Дом отдыха Уголек