УкраїнськаРусский
Головна Пейнтбол Правила чемпіонату

Правила чемпіонату

Правила серії "Українська Пейнтбольна Ліга Трійок"

ЗАГАЛЬНА ІНФОРМАЦІЯ

1. СКЛАДИ КОМАНД

1.1. Команди "трійок" можуть мати в своєму складі до 5 гравців, але повинні виставляти тільки 3 людини в грі.

1.2. Гравець не може виступати в більш ніж одному складі команд-трійок на одному турнірі.1.3. Всі команди повинні представити повні склади до гри.1.4. Всі гравці повинні мати дозвіл на гру в регіоні, де проводиться чемпіонат.

2. ВНЕСКИ

2.1. Вступний внесок для сезону 2009 - $30-45 (залежно від Регіону).

2.2. Внесок включає заправку стислим повітрям і вуглекислотою.

3. КАРТКИ ГРАВЦІВ І КАТЕГОРІЇ

3.1. Щоб брати участь в турнірі Української Пейнтбольної Ліги Трійок гравці повинні мати ID-карту. Гравці зобов'язані носити свої картки, знаходячись на турнірі.

3.2. Гравець, який не пред’явить картку на вимогу судді до або під час гри, буде виключений з гри.

3.3. Тільки гравці з ID-картою будуть допущені на полі.

3.4. ID-карти діють тільки протягом одного сезону, дати вказані на карті.

4. РАНЖИРУВАННЯ І ВІДБІР

4.1. Команди будуть відібрані за результатами турніру. Якщо буде нічия, то команди будуть відібрані по чотирьох кращих результатах серії турнірів. В разі отримання однакового результату, команда, що займала вище місце в сезоні, буде відібрана спочатку. Команди, що не мають набраних очок в сезоні і не мають ранжирування, будуть відібрані в алфавітному порядку, не зважаючи на місто або регіон.

4.2. Команди, які судили, отримають 200 очок. Ці очки будуть зараховані в кінці змагання, за умови дотримання суддівською командою вимог до суддівства. Це визначатиме Головний суддя турніру.

4.3. Команди займають місця і отримують очки в поточному сезоні в кількості, рівній середньому значенню очок, заслужених на тих турнірах, в яких ці команди брали участь.

4.4. Очки в трійках привласнюються таким чином:R = (Позиція команди / число команд)((1 – R) х 200) + 5 = очки

4.5.Кращі чотири результати складуть спільний результат.

5 ЧИСЛО ІГОР

5.1. Команди будуть зараховані у фінали наступним способом: півфінальні ігри не проводяться, а чотири команди в кожній категорії з найбільшою кількістю очок відразу переходять до фінальних ігор.

5.2. Позиції команд в кінці ігрового раунду визначаються по загальних підсумках ігор і окулярах, отриманих командами, і підкоряються умовам, які викладені в наступному пункті.

5.3. В разі однакового рахунку між командами, перевагу отримує команда-переможець змагання "ніс до носа".

ü Далі, у разі збереження однакового рахунку між командами, перевагу одержує команда, що набрала більше очок в попередніх раундах.

ü Далі, у разі збереження однакового рахунку між командами, перевагу одержує команда, що набрала більше очок в попередніх раундах  змагань.

ü Далі, у разі збереження однакового рахунку між командами, буде зіграна ще одна гра.

5.4. Після відбірних ігор, у фіналі, 4 команди грають 1 коло. Перемагає команда з найбільшою кількістю очок, набраною у фінальних іграх. 

6. ІНФОРМАЦІЯ

6.1. Організатор турніру зобов'язався забезпечити кожну команду, що бере участь, необхідною інформацією про турнір, включаючи інформацію відносно вступних внесків, маршруту і списку (графіка) подій.

6.2. Консультації про правила турніру проводитимуться в день кожного змагання. Мета цієї зустрічі - відповісти на питання відносно правил суддівства суддівській бригаді.

6.3. Зустрічі капітанів проводитимуться в день змагань. Мета цієї зустрічі - забезпечити капітанів команд інформацією щодо|відносно| установи, адміністрації і не-польових правив і положень, прийнятих на турнірі.

6.4. Повний графік відбірних ігор, що складається із списку опонентів кожної команди,, і намічений час гри буде наданий командам в день змагань.

6.5. Команди можуть досліджувати поля і проводити будь-які дії, для підготовки до турнірних ігор. Нікому із учасників не дозволено вносити зміни до полів для гри. У покарання за зміни, що вносяться на полі, до початку ігор або протягом дня турніру, гравець буде видалений з турніру.

6.6. Ігрове поле є рівною поверхнею, оточеною сіткою, заввишки не менше 3 м, для безпеки. Розмір поля – 25х50 метрів. На полі повинно знаходитися, як мінімум, 19 укриттів. Межі поля мають бути чітко обкреслені і видимі для всіх гравців.

6.7. База розташовується в задній частині поля і є стовпом або заслоном (ширма) з прапором і підставою, розмір якої дозволяє всім гравцям команди поставити на нього ногу.

6.8. Організатор турніру забезпечить Секретаря УПЛТ, протягом 1 дня після закінчення турніру, копіями всіх ігрових відомостей і рахункових таблиць, повним списком команд, що брали участь, їх результатів, і інформацією про отримані призи і нагороди.

6.9. Тільки кваліфікованим фахівцям дозволено знімати, фотографувати, записувати|занотовувати| на плівку, або робити інший запис ігор. Кваліфікації цього будуть визначені на індивідуальній підставі організатором події.

6.10. Організатор турніру повинен надати місце для кожної команди, включаючи один стіл. Командам не дозволяється розміщуватися за межами свого столу. Команди, що порушили ці правила, будуть оштрафовані на 50 очок.

7. СУДДІВСТВО

7.1. Кожна суддівська ланка повинна виставити мінімум 4 судді з числа суддів першої лінії в кожен день турніру.

7.2. Українська мова – це офіційна мова суддівства на турнірах Серії УПЛТ, тому всі обговорення відносно правив і ігри повинні проходити на українській (російській) мові.

7.3. Судді мають бути одягнені так, щоб їх можна було легко відрізнити від гравців. Головний Суддя повинен носити нарукавну пов'язку, що позначає його статус на ігровому полі.

7.4. Судді мають бути ознайомлені з|із| правилами і положеннями і докладати всі зусилля у виконанні ними суддівської роботи.

7.5. Судді не повинні надавати командам будь-яку інформацію під час гри, за винятком випадків, коли виникає якась небезпека.

7.6. Судді не повинні навмисно викривати або приховувати місцезнаходження або дії гравців під час гри, або перешкоджати ходу гри.

7.7. Всі судді повинні виконувати свої обов'язки і ухвалювати рішення неупереджено. Якщо який-небудь суддя був звинувачений в упередженості, в користь або проти будь-якої команди, він, до кінця турніру, відстороняється Головним суддею від суддівської роботи.

7.8. У разі надзвичайної ситуації, суддя, що виявив дану ситуацію, повинен попросити негайно зупинити гру. Час гри також буде припинений до моменту закінчення інциденту.

ОБЛАДНАННЯ

8. ЗАХИСНЕ СПОРЯДЖЕННЯ

8.1. Маски на полі повинні носити і судді, і гравці. Вихід гравця на поле без маски коштуватиме команді 50 штрафних очок.

8.2. Маски мають бути виготовлені для використання в пейнтболі, мають бути справні і з неушкодженими лінзами.

8.3. Гравці можуть носити налокітники, захист передпліччя, захист гомілки і наколінники. Такий захист може бути надіто на або під одяг.

9. МАРКЕРИ

9.1. Гравець може використовувати один маркер калібру 68 дюймів, помповий або напівавтоматичний. Забороняється використовувати маркер, що дозволяє робити більш за один постріл при однократному натисненні на курок.

9.2. Всі маркери з будь-якою формою зовнішніх пристроїврегулювання швидкості мають бути допрацьовані так, щоб зміна швидкості під час гри була неможливою. Залежно від моделі, маркер повинен мати різні пристрої, які блокують регулювання швидкості. Всі регулятори повинні мати турникап (блокувальник регулятора). Без інструменту регулювання швидкості має бути неможливе, незалежно від наявності газу в маркері.

9.3. Спусковий гачок (курок) - рухливий важіль або кнопка, що знаходиться у контакті з пальцем. Кнопки включення не розглядуватися як курки. Для кожного пострілу обов'язкове зусилля пальця по натисненню і "віджиманню" спускового гачка. Маркери можуть досягати будь-якої скорострільності, і можуть стріляти будь-якою кількістю куль, за умови, що однократний викид газу досягається однократним натисненням на спусковий гачок.

9.4. Маркер, який може вистрілити без прямого натиснення на курок, заборонено використовувати.

9.5. Гравцям забороняється використовувати маркери, здатні працювати в повністю автоматичному режимі. Гравець, що використовує заборонений маркер, буде видалений з турніру, і його команді буде присуджено 100 штрафних очок.

9.6. На полі дозволяється користуватися тільки одним стволом. Не дозволяється використовувати ствол з глушником.

9.7. Гравцям забороняється використання неопренової тканини або іншого матеріалу для покриття фідерів. Дозволяється використовувати тканинні і неопренові чохли для балонів.

9.8. Ствол маркера має бути забезпечений спеціальною заглушкою. Знімати заглушку дозволяється тільки під час хронографування| або на полі, після попередження «Зняти заглушки». Порушення цього правила – 100 штрафних очок.

10. ІНШЕ ОБЛАДНАННЯ

10.1. Гравцям дозволяється мати один ручний рушник або ганчірку, за умови, що вони відрізняються від нарукавних пов'язок, прапорів, або суддівського спорядження, і не використовуються для потовщення шарів одягу.

10.2. Гравцям не дозволяється мати на полі додаткові газові балони.

10.3. Наклейки на обладнання можуть бути будь-якого кольору, окрім оранжевого і рожевого.

11. ЗАБОРОНЕНЕ ОБЛАДНАННЯ

11.1. Заборонене обладнання включає пристрої для підслуховування, засоби зв'язку і будь-які форми пристроїв електронного контролю, запальні пристрої, димові шашки, кулі з червоною фарбою або з фарбою, яка є токсичною і не біорозкладаною, а також кулі, які мають оболонку і наповнення, змінені яким-небудь чином.

11.2. Гравці, що використовують заборонену фарбу або що переносять її, будуть оштрафовані на 50 грн.ГРА

12. СТАТУС ГРАВЦІВ

12.1. «Активний» гравець - той, що в грі на полі, але не «неактивний» або «нейтральний».«Нейтральний» гравець - той, що в грі на полі, але оголошений суддею «нейтральним».«Неактивний» гравець – той, якому була дана команда «уражений» або «видалений».

13. ВОЛОДІННЯ І ОБМІН

13.1. Два живих гравці можуть обмінюватися обладнанням.

13.2. Уражені гравці повинні вийти з поля зі всім обладнанням, яке вони мали, коли виявилися ураженими.

13.3. Гравці повинні мати всі кулі, газ і обладнання, яке вони збираються використовувати в грі, на початок цієї гри.

14. ПЕРЕД ПОЧАТКОМ ГРИ

14.1. Щонайменше за 5 хвилин до початку гри кожна команда повинна з'явитися біля станції хронографування для визначення можливості виходу на полі.

14.2. Гравці, минулі хронографування і допущені до гри, повинні знаходитися на суміжній із зоною хронографування території, під контролем судді або іншої офіційної особи турніру. Минулі хронографування не можуть виходити за межі цієї території, окрім виходу на ігрове поле у супроводі судді. Гравці в цій області не можуть мати при собі ніяких інструментів.

14.3. Гравці відповідальні за видалення старих попадань або повинні привернути увагу польового судді до цих попадань з тим, щоб не бути видаленими з поля.

14.4. Гравцям забороняється проносити інструменти або інше заборонене обладнання на ігрове поле. Присутність такого обладнання може привести до покарання і дисциплінарних розглядів проти даного гравця і команди.

14.5. Кожному гравцеві буде видана пов'язка на руку певного кольору, яку він повинен носити на лівій руці.

14.6. Гравці починають гру перед базою і однією ногою повинні стояти на базі. Гравець, що не стоїть однією ногою на базі, буде видалений з гри. Гравці повинні починати гру, направивши маркери в протилежному напрямі від бази суперників, інакше вони також будуть видалені з гри. Гравці починають гру у межах банера, інакше вони можуть закінчити гру відразу після оголошення начала ігри, навіть якщо вони ще не починали рухатися.

14.7. Коли команди зібрані на відповідних базах, Головний суддя починає гру, слідуючи правилам.

14.8. Ігри мають бути намічені так, щоб була мінімум 5 хвилинна перерва між початком ігор будь-яких команд.

14.9. Тривалість однієї гри – 3-5 хвилин.

15. ПОПЕРЕДНЄ ХРОНОГРАФУВАННЯ

15.1. Кожен гравець повинен проходити хронографування за 5 хвилин до початку гри.

15.2. Гравці, чиї маркери проходять таку перевірку, прямують до станції хронографування, де суддя хронографує маркер в умовах, порівнянних з умовами на ігровому полі, при його максимальній швидкості. Суддя повинен зробити три виміри по хронографії.

15.3. Маркери проходитимуть перевірку, якщо середня швидкість по цих трьом вимірам дорівнює або менше ніж 300 футів в секунду.

15.4. Гравці, чиї маркери не проходять таку перевірку, отримають пояснення, і за наявності часу їм буде надана можливість виправити ситуацію, що склалася.

15.5. Всі гравці, чиї маркери не проходили хронографування, і не можуть бути відремонтовані на місці негайно, будуть видалені та зараховані ураженими.

16. ПОЧАТОК ГРИ

16.1. У всіх відбірних і фінальних іграх бази будуть розіграні шляхом жеребкування перед початком гри.

16.2. Головний Суддя повинен упевнитися, що обидві команди готові. Потім Головний суддя дає команду зняти заглушки. Потім Головний суддя починає попереджувальний десятисекундний зворотний відлік, який має бути ясно почутий обома командами. Все це оголошується таким чином: «Зняти заглушки! Готовність 10 секунд – 3, 2, 1, ДЕСЯТЬ СЕКУНД». Десятьма секундами пізніше Головний суддя сповістить початок гри словами «Гра» або «Старт», що має бути почуте обома командами. Головний суддя також повинен віддавати візуальний сигнал на початок гри так, щоб кожна команда могла легко бачити такий сигнал (помах його руки або спеціального прапора).

17. ЗУПИНКА ГРИ

17.1. Зупинка гри здійснюється тільки в разі надзвичайної ситуації, небезпечних погодних умов, інших форс-мажорних обставин або фізичних препирательств на ігровому полі.
17.2. Тільки Головний суддя може зупиняти гру командою «стоп». Після команди «стоп» всі гравці повинні залишатися в тому положенні, в якому вони були у момент команди «стоп».

17.3. Всі судді повинні відзначити положення гравців під час зупинки гри. Як тільки гра була зупинена, судді повинні забезпечити знаходження гравців в цьому положенні. Судді повинні перевірити всіх гравців і відвести з поля тих, хто виявився ураженим на момент зупинки гри. Судді повинні порадитися, щоб відновити сцену подій до зупинки гри. Якщо потрібно призначити штрафи – вони можуть бути призначені. Уражені гравці можуть повернутися в гру, якщо судді визначать, на їх розсуд, що гравець був уражений унаслідок тих незаконних актів, які привели до зупинки гри. Як тільки причина зупинки гри буде усунена або зникне, всі живі гравці і прапори поміщаються на колишні позиції суддями, і Головний суддя продовжить гру відповідно до процедур, вказаних вище.

18. ЧАС ГРИ Й ЗУПИНКА ГРИ

18.1. Гра закінчена, якщо:

ü відбувається ставлення прапора, або

ü віддаляються всі гравці на ігровому полі, або

ü минуло 3-5 хвилин після початку гри.

18.2. Коли ігровий час витік, або суддя оголошує чисте ставлення прапора, Головний суддя оголошує всім суддям "Гра закінчена".

18.3. Відлік офіційного ігрового часу повинен вести Головний Суддя. Коли гра має бути перервана, із-за надзвичайної ситуації або з іншої причини, він повинен відмітити час. Головний суддя дасть рестарт грі з відліком 10 секунд, після чого дасть команду «Початок гри». Після такого рестарту почнеться відлік часу. Перед відліком Головний суддя повинен повідомити командам залишок часу.

19. ПРОЦЕДУРИ ПЕРЕВІРКИ

19.1. Уражені гравці негайно після ураження повинні:

ü Вийти з поля по найбільш прямому маршруту, або як вказано польовим суддею. Непокора гравця вимозі судді щодо маршруту відходу з поля, а також дотримання по не найбільш короткому маршруту розглядатися як спроба приховати від іншої команди видалення, і буде покарано штрафними очками.

ü Пройти в "Зону ураження", спеціально відведену для кожної команди, і залишатися там до кінця гри. За порушення цього правила гравець не буде допущений до наступної гри.

19.2. Всі живі гравці після закінчення гри повинні з'явитися для огляду судді на виході з майданчика. В цей час суддя огляне гравця на наявність уражень, і якщо такі знайдуться, Головний суддя буде повідомлений про це, і команді нараховуються відповідні штрафні очки.

20. ШТРАФИ

20.1. Штраф накладатиметься на команду, що не доповіла про готовність до попереднього хронографування, або команду, що відмовляється зайняти поле, в той час, як її противник виявляє бажання і займає поле. Причина запізнення не має значення (наприклад, дискваліфікація). У випадку, якщо обидві команди не з'являються на грі або відмовляються зайняти свої поля, обом командам зараховуються штрафні очки в цій грі. Якщо на табло буде офіційно оголошено про нез'явлення однієї команди, то друга команда автоматично отримує призові очки.

20.2. Команда, яка повинна виступати проти оштрафованої команди, отримує найбільшу кількість очок – 100. Оштрафована команда отримує нуль очок за гру.

20.3. Як тільки штраф був оголошений, гра не може бути переграна і рахунок гри не може бути переглянутий, крім випадків, коли помилка наступила з вини організаторів, і поточна гра ще не закінчена.

21. ПЕРЕВІРКА ГРАВЦЯ НА УРАЖЕННЯ

21.1. Перевірки на ураження здійснюють судді для того, щоб визначити, чи розбилася кулька і чи забарвила вона гравця.

21.2. Перевірки виконуються суддею під час огляду гравця, що знаходиться під вогнем, направленим в область, займану цим гравцем і приховану від огляду судді, а також коли можливе попадання не очевидне для судді, або коли суддя робить це на прохання іншого судді.

21.3. Судді не зобов'язані проводити перевірки суперників на ураження на вимогу гравців.

21.4. Судді докладуть всі зусилля, щоб провести перевірку без оголошення гравця нейтральним. Що жоден біжить з прапором не має бути коли-небудь зупинений і оголошений нейтральним для проведення перевірки.

21.5. Суддя, що назвав гравця нейтральним, повідомляє про це всіх гравців на полі словами "Нейтральний гравець", знаходячись над гравцем, оглядає його, тримаючи руки над його головою.

21.6. Нейтральний гравець не може покидати місце або бути ураженим противниками або членами своєї команди під час знаходження в стані нейтральності.

22. ОЧЕВИДНІ ПОПАДАННЯ

22.1. Очевидні попадання  - ті, які відбуваються на ділянках тіла або обладнання, яке знаходиться у гравця, що легко проглядаються, або ті, які були відмічені самим гравцем. Суддя повинен визначити, чи відчув гравець попадання, і яка була його реакція на це попадання.

22.2. Гравці, уражені на досяжних для перевірки ділянок, повинні негайно повідомити про це, піднявши руку на рівні плеча.

22.3. Такі гравці повинні зняти пов'язки, зачохлити маркер і, піднявши його над головою, виходити з поля негайно відповідно до найбільш прямого маршруту або згідно команді судді, якщо така прослідувала.

22.4. Гравці, що мають очевидні ураження, що легко піддаються перевірці самими гравцями, не можуть запрошувати перевірку на ураження. Запит перевірки при таких обставинах означає положення «в грі».

22.5. Гравці, що переміщалися по майданчику під час очевидного ураження, повинні припинити маневр у бік противника і зупинитися, інакше вони будуть оголошені такими, що грали з очевидним ураженням.

23. НЕОЧЕВИДНІ ПОПАДАННЯ

23.1. Неочевидні попадання - попадання в гравця або обладнання на важкодоступних для огляду ділянках, або ті, при яких гравець не подає ніяких ознак знання про подію.

23.2. Гравці з неочевидними попаданнями мають бути видалені, але не оштрафовані.

23.3. Якщо гравець з неочевидним попаданням дізнається за допомогою власних дій або від товариша по команді про своє ураження, то далі це ураження повинне і розглядається як очевидне ураження.

23.4. Гравці, що отримали очевидне ураження в місцях, непіддатливих перевірці самих гравців, наприклад, попадання в спину, можуть продовжувати грати, але повинні негайно звернутися за перевіркою до Судді, який може перевірити, чи дійсно куля розбилася і гравець повинен вийти з гри. Суддя повинен дати відповідь негайно, і якщо гравець уражений, він повинен припинити гру, повідомляти про це і піти з поля. У разі неможливості звернутися до такого судді для перевірки, продовження гри означає гру в статусі «в грі».Якщо немає такого судді, якого можна було б попросити про перевірку, такий гравець може продовжувати грати, але повинен негайно запитати перевірку у судді. У разі неможливості запитати таку перевірку продовження гри означає гру в статусі «в грі».

24. ВИДАЛЕННЯ

24.1. Гравець видаляється (стає неактивним), якщо активний учасник команди противника уразив самого гравця, його одяг або предмет, який гравець тримає в руках, при цьому кулю залишає пляма фарби на предметі, об який розбився,  якого розміру це пляма - не має значення. Якщо куля потрапляє в гравця або будь-який предмет, який гравець носить або тримає в руках, але не розбивається і не залишає пляму, гравець не вважається за ураженого.Якщо куля спочатку розбивається об інший предмет, перш ніж забарвити гравця або предмет одягу, або що-небудь, що гравець тримає в руках, такий гравець не видаляється з гри.Якщо суддя не бачив попадання в інший предмет кулі, випущеної живим гравцем, і на гравцеві є пляма фарби, такий гравець має бути видалений. Взагалі, якщо пляма фарби - досить густе (щільне) і має принаймні розмір п’яти копійкової монети, це попадання розглядатиметься як чітке ураження. Якщо двох гравців протилежних команд отримали ураження і плями фарби, як передбачено в Розділі: 10.21, одночасно, або якщо судді не можуть визначити, який гравець був уражений першим, обидва гравці будуть видалені.

24.2. Гравця можуть видалити, якщо частина його тіла, одягу  або будь-яка річ, яку він несе, стосується землі поза позначеною ігровою. Стрічка або сам кордон відноситься до кожного поля.

24.3. Гравець буде видалений, якщо на його лівій руці немає нарукавної пов'язки, виданої до початку гри. Вона має бути повністю видна на руці, тільки якщо вона не спала з руки випадково.

24.4. Якщо на полі у гравця знаходять інструмент або інше заборонене обладнання, або він проводить над своїм маркером заборонені дії (за винятком очищення від фарби ствола, фідера або переходника на фідер), він буде негайно видалений.Гравці, що використовують електричні або електронні маркери,  повинні запитати дозволи у судді перед використанням яких-небудь кнопок під час гри. Це правило включає виключення маркера. Гравці, що використовують які-небудь кнопки без дозволу судді, будуть негайно видалені з гри (виключення складає гейм-таймер, що знаходиться не в маркері).

24.5. Гравці, що знаходяться більш ніж в 1,5 метрах від якої-небудь частки обладнання або одягу, винесеної ними на ігрове поле, окрім шомполів, ганчірок, фідерів або туб для перенесення куль, будуть негайно видалені.

24.6. Гравці, відмічені в неспортивному поводженні, - як те, але не лише, небажання підкорятися вимозі судді, пересування нейтрального гравця, навмисні спроби перешкодити судді провести хронографування маркера на полі або дати команду, стрілянина в суддів, надмірна стрільба в ураженого гравця після суддівського попередження припинити таку дію, вимогу перевірки на ураження, щоб відвернути суддю від перевірки товаришів по команді, або використання судді для визначення положення противника на поле, а також словесну образу противника або судді, - будуть видалені.

24.7. Гравці, що здійснюють дії, що примушують противника вважати за їх уражених, включаючи, але не обмежуючись, оголошенням себе ураженим (словами «виведений» або «уражений»), захованням нарукавних пов'язок, підняттям рук або маркера над головою, приміщенням заглушок в ствол у полі зору противника, а також переміщенням з ураженими гравцями, - будуть видалені.

24.8. Гравці можуть бути дискваліфіковані за рішенням судді за порушення, здійснені іншими учасниками команди.

24.9. Уражені гравці повинні передати їх нарукавні пов'язки найближчому судді і виходити з поля негайно по найкоротшому маршруту або в напрямі, вказаному суддею. Видаленим гравцям не дозволяється розмовляти.

25. ПРАПОРИ, який БІЖИТЬ З ПРАПОРОМ і СТАВЛЕННЯ ПРАПОРА

25.1. Як тільки прапор поміщається на базу до початку гри, його не повинні торкатись члени команди.

25.2. Захоплення прапора відбувається, коли активний гравець фізично схопить прапор противника.

25.3. Гравці, що переносять прапори, повинні нести їх відкрито. Гравці не можуть намагатися приховати або замаскувати прапор при його перенесенні.

25.4. Прапори можуть передаватися живими гравцями живим гравцям.

25.5. Якщо гравець уражений під час переміщення з прапором, то Суддя повинен повідомити Суддю на базі противника про те, що потрібно перевісити вільний прапор. Коли гравець перетинає лінію бази з прапором противника в руках, суддя негайно дає команду «час», час запиту реєструється і всі активні гравці автоматично оголошуються нейтральними. Далі буде проведена перевірка на статус відносно того, який біжить з прапором.

25.6. Якщо гравець, який приніс прапор виявляється ураженим, Суддя повідомляє про цей Суддю на базі противника, і прапор має бути негайно повернений на початкову базу і гра продовжуватиметься час, що залишився.

25.7. Якщо гравець, який приніс прапор, не виявляється ураженим, ставлення прапора буде зараховано, і гра буде оголошена закінченою з моменту, коли  гравець перетнув лінію бази.

ШТРАФИ

26. ГРА УРАЖЕНИМ

26.1. «Гра ураженим» означає продовження гравця діяти в грі після ураження. «Гра ураженим» включає, але не обмежується:- продовженням стрільби або іншою протидією противникові - продовженням переміщатися, окрім виходу з поля відповідно до найбільш прямого маршруту або в напрямі, вказаному суддею - переговорами на поле або іншим способом передачі інформації, будь то судді, противникові або товаришам по команді - перешкода здійсненню дій противником або суддею- іншими діями гравця, що розцінюються як втручання в розвиток гри, або спроба перешкодити судді в перевірці на ураження - звільнення (розрядка) або дегазація маркера або забезпечення товаришів по команді кулями або обладнанням.

26.2. Покарання за «Гру ураженим» - видалення одного товариша по команді за одного гравця, який є порушником (один за одного).

27. ЗАТИРАННЯ

27.1. Затирання визначено, як активне і навмисне видалення фарби гравцем, щоб уникнути видалення.

28. ЧИСЛЕННЕ ПЕРЕМІЩЕННЯ

28.1. Численне переміщення - переміщення по полю двох або більш за чоловік так, що провідний гравець після ураження і видалення  перешкоджає або затрудняє ураження і своєчасне видалення інших гравців, що рухаються услід.

28.2. Судді дозволяють цьому продовжуватися, але один гравець з тих, що здійснювали переміщення буде видалений відразу, після переміщення, для кожного такого випадку.

29. ВТРУЧАННЯ

29.1. Спостерігачам за сіткою не дозволяється:- давати команди гравцям, що знаходяться на полі- або давати коментарі по ходу гри, які, ймовірно, можуть бути почуті гравцями  на полі- оголошувати про місцезнаходження гравців на полі- або управляти зброєю - або будь-яким іншим способом впливати на гру.

29.2. Члени команди і спостерігачі з боку команд, що змагаються, що заважають або роблять вплив на хід гри, будуть негайно оштрафовані, а точніше буде видалений один з порушників, а якщо порушення сталося в півфіналі або пізніше, то цього порушника також не допустять до участі і в наступному турнірі Ліги Трійок.

30. ГРУБА НЕСПОРТИВНА ПОВЕДІНКА

30.1. «Груба неспортивна поведінка» - це будь-яка поведінка, яка може спровокувати бійку або спори або неприємні ситуації, що представляють небезпеку для глядачів, спорту, турніру і його репутації. Такі гравці будуть видалені з поточних ігор і не будуть допущені принаймні до наступного турніру.

30.2. Приклади «Грубої неспортивної поведінки» (включаючи, але не обмежуючись): - Активний гравець виходить за межі «зони ураження» і поводиться агресивно або образливо для тих, що оточують- Неактивний гравець відмовляється пройти в  «зону ураження» і поводиться агресивно або образливо для тих, що оточують- Будь-який гравець на полі або поза полем, що підбурює будь-яку іншу людину на агресивне або образливе для тих, що оточують поведінку (під час турніру).- Будь-який гравець на полі, що прикидається, що у нього серйозна травма, щоб припинити гру противників і  ставлення прапора.

31. НАРАХУВАННЯ ШТРАФНИХ ОЧКІВ

31.1. Судді повинні давати усні попередження для наступних порушень (включаючи, але не обмежуючись):

ü Перший випадок ухилення від дотримання правила оголошення гравця нейтральним.

ü Гравець не зачохлив ствол.

ü Перший випадок ухилення від перевірки на ураження.

ü Перший випадок використання ненормативної лексики.

31.2. Судді повинні видаляти| гравців:

ü Другому ухиленні від перевірки на ураження

ü Другому випадку використання ненормативної лексики

ü Другому ухиленні гравця, який переміщає (що повертає) прапор, повернути прапор настільки швидко, наскільки можливо на його базу.

ü Агресивних рухів в межах 15 метрів від гравця, оголошеного нейтральним.

ü При виході гравця за кордони або переміщенні лінії кордону.

ü Ураженні гравця в важкодоступні для огляду ділянки тіла.

ü Гравець, що має інструментальні засоби на полі.

ü Знаходженні гравця поза зоною бази на початку гри.

ü Виході або знаходженні на полі без захисної маски.

ü Використання маркера, швидкість якого після хронографування перевищує 301 футів в секунду

ü Натиснення гравцем кнопок і перемикачів на електричному маркері під час гри без дозволу Судді.

ü Навмисне переміщення укриттів під час гри.

ü Втручання в хід гри людини, що не приймає участі в грі, але що має відношення до команди.

31.3. Видалення за правилом один за одного (видалення порушника і одного гравця з команди) проводиться, якщо:

ü Має місце численне переміщення.

ü Продовження грати при очевидному попаданні.

ü Повторний вихід на полі після ураження.

ü Вороже відношення до інших гравців на полі

ü Виявлення ураженого гравця після закінчення гри.

ü Використання маркера, швидкість якого після хронографування перевищує 311 футів в секунду

ü Натиснення гравцем кнопок на електричному маркері після того, як його визнали неактивним.

ü спілкування з неактивними гравцями

32. ДОДАТКОВІ ШТРАФИ

32.1. Нарахування штрафів "один за одного" у випадку, якщо на полі не залишилися досить живих гравців, відбувається так: Прапор команди, що виграла, вважається за поставлений, і за кожного гравця, який міг би бути видалений, команді, що програла, в підсумкову таблицю нараховуються очки як за кожного живого гравця (не перевищуючи число гравців команди).

32.2. Гравець, якому заборонено грати у складі якої-небудь команди або в турнірі взагалі, або який вже зарахований до складу іншої команди, не має права грати, інакше всі очки за всі ігри цієї команди не нараховуються.

32.3. Будь-яка команда, що навмисно віддає очки противникові, буде дискваліфікована, і всі члени команди не будуть більше допущені до участі в  яких-небудь змаганнях, організованих в серії Ліги Трійок.

32.4. Будь-яка команда, замічена в змові з противником, буде дискваліфікована, і всі члени команди не будуть більше допущені до участі в яких-небудь змаганнях, організованих в серії Ліги Трійок.

32.5. Оцінки і команди суддів протягом гри залишаються незмінними і не можуть бути змінені після гри, виключаючи екстремальні ситуації з дозволу Головного судді.

32.6. У покарання за зміни на полі, проведені гравцем до початку турніру або протягом турніру, гравець буде усунений від участі в турнірі.

32.7. Гравець, який проводить образливі дії (знаки або слова) по відношенню до глядачів або суддів, буде усунений від участі в наступних двох іграх.

32.8. Гравець, що використовує фотографів або їх обладнання для прикриття буде видалений з гри. РАХУНОК

33. ОЧКИ

33.1. Очки командам з трьох чоловік зараховуються по 100 бальній системі і розраховуються таким чином:- команда отримує 5 очок за ураження кожного гравця команди противника.- команда отримує 2 очки за кожного не ураженого гравця своєї команди.- команда отримує 30 очок за захоплення|захват| прапора противника.- команда отримує інші 49 очок, коли прапор противників поставлений на базі команди.

34. ПІДСУМКОВІ ТАБЛИЦІ

34.1. Підсумкова таблиця заповнюється будь-яким суддею. Головний суддя поля повинен показати підсумкову таблицю капітанам обох команд.

34.2. У підсумкову таблицю не можна нічого вписувати або викреслювати, інакше вона стає недійсною.

34.3. У обов'язку капітана кожної команди входить перевіряти підсумкову таблицю. Якщо капітан виявить помилку, буде оформлена нова підсумкова таблиця.

34.4. Коли капітани обох команд згодні із записаними очками, вони  підписують підсумкову  таблицю. Внести зміни до підписаної підсумкової таблиці згодом вже неможливо, навіть якщо виявляться помилки. Виняток становить ситуація, коли фінальні очки переплутані. В цьому випадку Головний суддя зобов'язаний виправити рахунок.

34.5. Якщо капітан якоїсь команди відмовляється підписувати підсумкову таблицю, оскільки не згоден із записаним в ній рахунком, Головний Суддя турніру повинен поговорити з Суддями і капітанами обох команд. Він вирішить, чи потрібно вносити зміни до підсумкової таблиці, і якщо капітан якоїсь команди все ще відмовляється підписувати підсумкову таблицю, Головний Суддя внесе зміни до підсумкової таблиці самостійно.

34.6. Конторські і математичні погрішності можуть бути виправлені на дошці рахунку (табло) у будь-який час до початку наступної гри з дозволу Головного Судді.

РІЗНЕ

35. ЕТИКЕТ

35.1. Команди і гравці, виступаючі в серії Ліги Трійок, повинні утриматися від носіння або демонстрації неприємних картин, слів або логотипів на місці проведення турніру.

35.2. Команди і гравці, виступаючі в серії Ліги Трійок, повинні утриматися від негідної поведінки на тому, що будь-якому проводиться організаторами Ліги Трійок події, яка принесла б турніру або його організаторам або спонсорам погану славу, включаючи, але не обмежуючись, розгромом готельних номерів, стрільбою в недозволеному місці, а також навмисному порушенні приватної власності, участі в бійках, окрім випадків захисту від неправомочних дій або запобігання злочину.

35.3. Будь-якого гравця, який не дотримується правил, які викладені в цьому Розділі, отримає одне з нижче перерахованих покарань залежно від тяжкості порушення (ступінь порушення визначається  Регіональним Координатором Ліги) :- Гравець буде усунений від участі в турнірі.- Гравець буде усунений від участі в турнірі і йому також буде відмовлено в участі в наступних трьох чемпіонатах Ліги Трійок.- Гравець буде усунений від участі в турнірі, а також від участі в турнірах Ліги Трійок строком на один рік від дати події.- Гравець буде усунений від участі в турнірі, а також від участі в турнірах Ліги Трійок строком на все життя.Покарання, вказане в цьому або іншому розділі, може оповістити, якщо про порушення було офіційно заявлено словесно або поштою в Адміністративний комітет Ліги Трійок в період до першої неділі після закінчення турніру, на якому сталося порушення.

36. ПІДТРИМКА ПОРЯДКУ ТА ЧИСТОТИ

36.1. Всі команди повинні твердо і з повагою притримуватись адміністративних правил і постанов, проголошених організатором турніру.

36.2. Всі команди повинні дотримувати чистоту в місцях проведення турніру.

36.3. Команда, яка твердо не дотримуватиметься даних правив і положень, повинна сплатити 250 грн. штрафу організаторові, і цій команді буде заборонено брати участь в будь-якому майбутньому турнірі Ліги Трійок, поки такий штраф не буде повністю сплачений.

37. МОДИФІКАЦІЇ ПРАВИЛ

37.1. По виняткових причинах організатор турніру може вирішити змінювати одне або більшу кількість правил під час турніру. Такі модифікації повинні відбуватися, тільки якщо їх неможливо уникнути. Організатор повинен отримати згоду Координатора Ліги, і повинен пояснити командам причини і зміни найпізніше під час зустрічі капітанів. Якщо будь-які причини для модифікації виникають протягом турніру, негайно проводиться збір капітанів, і ігри не будуть початі, поки не закінчиться зустріч капітанів.

 
Поделиться с друзьями:
Опитування
Чи подобається Вам активний відпочинок?
 
Випадкове зображення
bs4.jpg

Яндекс.Метрика

Дом отдыха Уголек